Laravel, bootstrap, vue.js, unity ve daha bir çok online eğitim- phpuzem.com
onuryıldız
neredeyse 2 yıl önce yazıldı.
  • 1
  • 769
Unity

Unity | Ignore Raycast

Unity | Ignore Raycast

RaycastHit sistemi kullanılırken raycasttan etkilenmesini istemediğiniz objeleri layermask sistemi ile ignore etmek mümkün. Örneğin yeni bir layer ekleyelim ve eklediğimiz layerin indexi 8 olsun. Bu layeri Raycasttan etkilenmesini istemediğimiz objemize atayalım. Raycast sistemi tanımlanırken belirlediğiniz layer hariç geri kalan layerlerin raycast ile tespit edilmesi için aşağıdaki örneği takip edebilirsiniz.

Laravel, bootstrap, vue.js, unity ve daha bir çok online eğitim- phpuzem.com
Cevapla
Laravel, bootstrap, vue.js, unity ve daha bir çok online eğitim- phpuzem.com
onuryıldız
neredeyse 2 yıl önce
  • 0 Oy
public class IgnoreRaycastExample: MonoBehaviour
{
    void Update()
    {

        int layerMask = 1 << 8;
        layerMask = ~layerMask;

        RaycastHit hit;
        if (Physics.Raycast(transform.position, transform.TransformDirection(Vector3.forward), out hit, Mathf.Infinity, layerMask))
        {
            Debug.Log(hit.name);
        }
        else
        {
            Debug.Log("Herhangi Bir Obje Tespit Edilmedi");
        }
    }
}
Laravel, bootstrap, vue.js, unity ve daha bir çok online eğitim- phpuzem.com
Cevapla

Geliştiricinin Seçim Kanalı

Derslere Gözat Tartışma Forumu