Laravel, bootstrap, vue.js, unity ve daha bir çok online eğitim- phpuzem.com
onuryıldız
neredeyse 2 yıl önce yazıldı.
  • 1
  • 507
Unity

Unity Rigidbody.ClosestPointOnBounds Kullanımı

Unity Rigidbody.ClosestPointOnBounds Kullanımı
Cisimler üzerindeki Collider'a ait sınırları belirleyen kutuya en yakın nokta seçilir.


Örnek verirsek:
Laravel, bootstrap, vue.js, unity ve daha bir çok online eğitim- phpuzem.com
Cevapla
Laravel, bootstrap, vue.js, unity ve daha bir çok online eğitim- phpuzem.com
onuryıldız
neredeyse 2 yıl önce
  • 1 Oy
using UnityEngine;

public class ClosestPointOnBoundsExample: MonoBehaviour
{
    public float hitPoints = 10.0F;
    public Rigidbody rb;

    void Start()
    {
        rb = GetComponent<Rigidbody>();
    }

    void ApplyDamage(Vector3 explosionPos, float radius)
    {
        Vector3 closestPoint = rb.ClosestPointOnBounds(explosionPos);
        float distance = Vector3.Distance(closestPoint, explosionPos);
        float damage = 1.0F - Mathf.Clamp01(distance / radius);
        damage *= 10;
        hitPoints -= damage;
    }
}
Laravel, bootstrap, vue.js, unity ve daha bir çok online eğitim- phpuzem.com
Cevapla

Geliştiricinin Seçim Kanalı

Derslere Gözat Tartışma Forumu